قوانین مرجوعی

شرایط بازگشت کالا (مرجوعی)

در دیجیزی، رضایت شما حرف اول رو می‌زنه. تمام تلاشمون اینه که کالاهایی با بهترین کیفیت و در سلامت کامل به دستتون برسه. با این حال، اگه به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، این راهنما کمکتون می‌کنه.


موارد قابل مرجوعی:

  • کالای معیوب یا آسیب‌دیده: اگه محصولی که دریافت کردید دارای نقص فنی یا ظاهری (مثل شکستگی یا خط‌و‌خش) بود و تقصیر شما نبوده باشه.
  • کالای اشتباه: در صورتی که محصول ارسال‌شده با سفارش شما تفاوت داشته باشه.
  • پشیمانی از خرید: تنها در صورتی که بسته‌بندی و پلمپ اصلی باز نشده باشه و کالا در حالت آکبند باشه (در این حالت هزینه ارسال با خریدار است).


کالاهای غیرقابل بازگشت:

  • محصولاتی که پلمپ یا بسته‌بندی اولیه‌شون باز شده یا فعال‌سازی شده باشن (مثل لوازم الکترونیکی).
  • کالاهای مصرفی مانند مایعات تمیزکننده یا وسایل بهداشتی شخصی.
  • کارت‌های هدیه یا لایسنس‌های نرم‌افزاری.


مراحل بازگشت کالا:

با پشتیبانی دیجیزی از طریق شماره 09360887560 یا ایمیل info@digizi.com

بعد از تایید درخواست مرجوعی شما ثبت می شه و مراحل ارسال کالا براتون توضیح داده می شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما